V A M P Y R E R. Kanal 6 har precis börjat sända den i USA hypade serien Vampire Diaries. Jag måste erkänna att jag, som så många andra, fastnat för vampyrtrenden. Böckerna bakom serien finns ännu inte på svenska, men det verkar som att Pocketförlaget kommer ge ut dem i augusti i år (enligt AdLibris, på förlagets hemsida finns inte någon information om detta). Vill du inte vänta - läs dem på engelska eller tjuvkika på serien, nästan hela första säsongen hittar du här. Är förresten inte omslagen till The Vampire Diaries lite väl lika de som pryder Twilight-serien..?

__Frida

Dela Pusha

_____________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Jo, Vampire Diaries-böckerna gavs ut på svenska för länge sedan som "Vampyrens kärlek". Mina favoritböcker för sådär tio år sedan, hehe. Men det var säkert också länge sedan de gick att få tag på någonstans förutom enstaka bibliotek.

    SvaraRadera
  2. Ah, det hade jag helt missat! Om jag hade sett de böckerna då hade de med säkerhet varit mina favoriter också :)

    _f

    SvaraRadera