L I V E T . Hittade dessa, bland andra, när jag surfade runt i går. Från ovan; Jack Kerouack, Hunter S Thompson, Ernest Hemingway. Kanske inte som vi är vana att se dem ... Intressant hur mycket det finns som man inte vet om, och som man ibland snubblar över vid planlöst surfande. Det påminner om en annan av mina 'i brist på annat'-aktiviteter (ni kommer tro att jag är aningen knäpp) - jag brukar läsa i en ordbok. Ok, inte läsa läsa, men bläddra, läsa lite här och lite där. Jag förundras alltid över hur många ord det finns som jag inte har en aning om att de existerar, och rätt vad det är har jag lärt mig ett nytt. Bilderna är för övrigt härifrån, om ni vill se resten.

__Frida

Dela
_____________________________________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar