M I N I M A L. Har till viss del snöat in på minimalistiska bokhyllor - jag gillar när böckerna är det viktigaste och själva hyllan inte tar så mycket plats. Den här hyllan, som förvarar böckerna liggande istället för stående, tar inte särskilt mycket plats vare sig fysiskt eller visuellt. Är särskilt förtjust i tanken på att täcka en hel vägg med med det här systemet och sedan proppa det fullt med böcker, tidningar, papper och småpyssel. Personligt, estetiskt, praktiskt (tror jag?) och dessutom lite annorlunda. Paperback, som hyllan heter, kommer från Studio Parade.

__Frida

Dela

_____________________________________________________________________________________

2 kommentarer:

  1. Den är jättesnygg! Gillar ugglan där uppe. Men verkar det inte som att det kommar lägga sig massa, massa damm överallt? På alla böcker och i hyllan och överallt? (Mitt ogillande att damma slår estetiskt snygg hylla...)

    SvaraRadera
  2. Bra poäng, men jag vet inte om jag ogillar damm mer än jag gillar hyllan :) Kanske en sån där statisk dammvippa kan göra susen (lätt att dra över och bakom böckerna)?

    __f

    SvaraRadera