Ö N S K E L I S T A. Insåg med fasa häromdagen att julen snart är här (inga julklappar inköpta, inga tågbiljetter bokade, massor av jobb att hinna med)... Inte heller har jag haft minsta tanke på min egen önskelista, som vanligtvis brukar vara betydligt längre än nödvändigt en månad eller så innan dopparedagen. Tre saker vill jag dock ha, och det är dessa: 2666 av Roberto Bolaño, The Selby Is in Your Place av Todd Selby och Let Us Compare Mythologies av Leonard Cohen. Så om ni, mina nära och kära, är lika förvånade över julens hastiga framfart som jag är, och inte heller har haft en tanke på julklappar är det några säkra tips :) Vilka böcker önskar ni er i julklapp kära läsare?

__Frida
Dela

_____________________________________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar